Despre livrare
Livrare
Din momentul înregistrării comenzii pe Site şi până la expedierea produselor comandate, fie prin Poşta Română, fie prin Curier Rapid, Editura rezervă pentru expediere un interval cuprins între 24 şi 72 de ore ce se referă la zilele lucrătoare. În situaţia în care intervine şi este necesară o modificare a acestui interval, Cumpărătorul va fi înştiinţat prin email sau telefonic.
Cumpărătorul va fi înştiinţat prin email după ce a fost preluată comanda de furnizorii de servicii de curierat sau a fost expediată prin Poşta Română. De asemenea, în situaţia în care Editura este înştiinţată de Curierul Rapid că nu aţi fost găsit la adresă, veţi primi un email sau veţi fi contactat telefonic de Editură.
Serviciile de expediţie nu fac obiectul vreunui angajament din partea Editurii.
Pentru comenzile care conţin “colecţii” sau alte oferte-reduceri ocazionale, care au afişată in descrierea produsului informaţia "Costul livrării este suportat de Editura!" - costurile de expediţie sunt suportate de Editură, oricare ar fi modalitatea de expediere aleasă de dvs., Poşta Română sau Fan Courier, cu excepţia situaţiei în care adresa dvs. se află la o distanţă mai mare de 20 km de localitatea unde există un centru de distribuţie al firmei de curierat. În această situaţie, coletul va fi expediat doar prin Poşta Română.
Campaniile de reduceri ce includ acoperirea costurilor de expediere nu se reflectă în comanda online, dar vor fi evidenţiate în factura fiscală ce însoţeşte coletul şi în suma de plată solicitată de furnizorii de servicii de curierat la ridicarea comenzii.